דירה נעימה, מוארת ומרווחת, אידיאלית לזוג או לשותפים, במצב שמור (שופצה שיפוץ מקיף לפני כ-15 שנה), בבניין ישן.
לצערי אין ממ"ד בדירה או מקלט בבניין.
אין חניה של הדירה, ניתן למצוא ברחובות הסמוכים. תחבורה ציבורית בשפע.
חוזה סטנדרטי לשנה עם אפשרות להארכה.
הדיירים רוצים להראות את הדירה ביום שלישי 30.6 מ19, אפשר לכתוב לTamir Bahalker בפייסבוק. הטלפון במודעה הוא של בעלת הבית ואני זמינה לכל שאלה בווטסאפ