יחידת דיור מעלפת משופצת עם כל הריהוט והדברים הנחוצים, לא צריך לשלם ארנונה, גז, וחשמל ומים עד 150 בלבד
קומה 2.5 , דירה שחולקה לשניים, שופצה , ונראית כמו יהלום
מחפשת להעביר את החוזה שלי נטו כי אני בת 21 שלא רגילה לצאת מהבית של ההורים, ובורחת הרבה לבית של ההורים , אז הדירה קצת ננטשה
החוזה הוא עד מרץ 27, ותמיד אפשר להאריך אותו
בעל הבית מקסים, ותמיד דואג לדברים הקטנים