דירה במיקום הכי טוב, עברה שיפוץ ברמה הכי איכותית. קיימת חנייה *בטאבו*
קיימים שוכרים שמעוניינים להמשיך.
מעולה לזוגות בתחילת הדרך או משקיעים שמעוניינים לקבל דירה בלי התעסקויות של שיפוץ וכו. התמונות ידברו בעד עצמן.
עוד משהו קטן וחשוב, מדובר בבניין עם 6 דירות סהכ (בוטיק ונעים :)