ביטול עסקה
יד2 מאפשר ביטול עסקאות בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: חוק הגנת הצרכן) והתקנות שהותקנו על פיו. בכל מקרה בו ישנה סתירה בין האמור להלן לבין הוראות החוק, הוראות החוק גוברות.
מהן דרכי ביטול עסקה?
אופן הביטול של עסקאות יעשה באמצעות פנייה בבקשה לביטול עסקה באחת מהדרכים הבאות:
- בפניה למוקד שירות לקוחות: 03-5522222. המוקד פועל בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-16:00.
- בדואר אלקטרוני לכתובת: contact@yad2.co.il יש לציין בפנייה "בקשה לביטול עסקה".
- באמצעות לחיצה על קישור לביטול עסקה המופיע באתר האינטרנט ושליחת טופס עם כל הפרטים הרלוונטיים (שם מלא, אימייל, טלפון, סיבת ביטול העסקה).
מה צריך לצרף לבקשת ביטול עסקה?
לכל פנייה לאחד מאמצעי שירות הלקוחות – אנא הכינו מבעוד מועד את הפרטים שלהלן, וזאת כדי לזרז את הטיפול בפנייתכם:
- שם מלא
- טלפון
- אימייל
- סיבת ביטול העסקה